środa, 28 sierpnia 2013

Domowy owocogurt / Homemade yoghurt with mousse

Podczas ostatniej wizyty w Galerii Krakowskiej moja siostra po raz pierwszy kupiła w McDonaldzie owocogurt (podobno całkiem smaczny). Zabrałyśmy plastikowe opakowanie do domu, by móc nosić w nim jogurt z dodatkami do szkoły. Dziś postanowiłam spróbować zrobić jego domowy odpowiednik. Oto efekty i "przepis" :)

While I was in the Galeria Krakowska my sister bought "owocogurt" /yoghurt with fruits/ in McDonald. We took plastic cup home to put yoghurt with sth into it and take it as a lunch to school. Today I decided to try do homemade yoghurt with mousse . This is what I did and "recipe" for it :)



1. Na początek, łyżka jogurtu naturalnego.
1. Tablespoon of yoghurt.














































2. Łyżka zrobionego dzień wcześniej musu (czarne porzeczki zmiksowane z jogurtem naturalnym i kilkoma łyżeczkami cukru, co i tak nie pokonało kwasku porzeczek.)
2. Tablespoon of made one day earlier mousse with black currant.

3. Odrobina pokruszonego błonnika (akurat miałam w domu, ale można użyć też np. jakichś płatków śniadaniowych).
3. A little bit of smashed cellulose (you can also use some kind of cereals).

4. Ponownie jogurt
4. Yoghurt, once again.
5. Jeszcze raz mus porzeczkowy.
5. Mousse, once again


6. Odrobina startej gorzkiej czekolady
6. A little bit of dark chocolate.

 I gotowe!
And it's ready!
Według mnie wygląda przepysznie.
I think it looks delicious.


Miłego i zdrowego dnia!
Have a nice & healthy day! :)


1 komentarz:

Daj mi znać co o tym sądzisz. Miłego dnia! :)

Let me know what you think. Have a nice day! :)