środa, 18 września 2013

Do your own T-shirt! No excuses!

Cześć,
jak Wam mija wrzesień? Powrót do szkoły pewnie nie był łatwy ;) Na poprawę humoru mam dla Was dziś instrukcję jak ze zwykłego T-shirtu zrobić coś naprawdę ciekawego!

Hey,
how are you in September? Coming back to school is not easy. To make you feel better I have for you instruction how to change ordinary T-shirt into something interesting!


Zaczynajmy! Let's start!



Obcinamy rękawy. / Cutting sleeves


Będziesz potrzebować T-shirt, duże nożyczki, igłę i nici w kolorze koszulki.
You will need T-shirt, big scissors, needle and threads in the colour of your shirt.





Obcinamy rękawy za szwem, radzę zostawić trochę więcej materiału niż zrobiłam to ja ;)
Cut the sleeves behind seam, I recommend let a little bit more cloth than I did.


Dołóż materiał do szwu i szyj! Dzięki temu unikniesz drugiego szwu :)
Put the cloth to the seam and sew! Because of that you do not have another seam :)


Malujemy koszulkę / Painting T-shirt



Będziesz potrzebować koszulkę, wydrukowany napis, żyletkę, farbę do tkanin (ja mam w sprayu, polecam) i stare gazety.
You need T-shirt, printed inscription, razor blade, paint for textile (i've got spray, it's really good) and old newspaapers.


Najpierw musisz wyciąć napis. Polecm drukować litery tylko z czarnymi konturami, wtedy nie marnujesz tuszu.
Firstly, you must cut out the inscription. I recommend to print white letters with black contour, you will use less ink.


Połóż wycięty napis na wybranym miejscu na koszulce. Do koszulki włóż parę stron z gazet, żeby farba nie przebiła się na tył koszulki.
Put the inscription in the chosen place on the shirt. Put some sheets from the newspapers into T-shirt to avoid dyeing back of the T-shirt.


Pozasłaniaj resztę koszulki gazetami, ponieważ spray pryska bardzo szeroko. Środek literki "o", który trzeba było wyciąć, teraz ktoś może potrzymać np. patyczkiem do szaszłyków.
Cover the rest of the shirt with newspapers to avoid dirtying. The center of the letter "o" somebody can hold in the place with e.g. shashlik stick.

Spray!



I masz gotową koszulkę! Teraz pozwól jej przeschnąć, nie ruszaj jej. Potem zastosuj się do tego co piszę na opakowaniu farby, ja np. żeby utrwalić napis musiałam go prasować przez ok. 3 minuty.
And you have T-shirt! Now let it dry, do not touch it. Than do what is written on the package of the paint, e.g. I was ironing my shirt for about 3 minutes.

Teraz możesz zrobić swoją własną koszulkę z wymarzonym napisem. No excuses! :)
Now you can do your own T-shirt with the dreamed inscription. No excuses! :)




3 komentarze:

  1. Uwielbiam tego typu przeróbki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy blogowy komentarz! Dziękuję, to wiele dla mnie znaczy ;)

      Usuń
  2. Swietny pomysl! Kreatywne! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj mi znać co o tym sądzisz. Miłego dnia! :)

Let me know what you think. Have a nice day! :)