sobota, 19 października 2013

'Seems similar' part 2 - "Sala samobójców"

Chyba każdy z nas słyszał, a większość oglądała "Salę Samobójców", film o internetowym uzależnieniu. Był to wielki sukces w Polsce, ale czy zasłużył na bycie tak wychwalanym? Srawdźmy to...

"Sala Samobójców" (it's sth like 'Hall of suiciders") is the popular Polish movie about internet addiction. It was a really big success, but was it original? Did it deserve to be glorified? Let's check it.

Filmem, który przypomina mi "Salę samobójców" jest "Chatroom". Oba filmy są o uzależnieniu od komputera, które skutkuje wycofywaniem się z prawdziwego życia młodych ludzi. Są one również o poznawaniu ludzi przez internet, ludzi którzy wydają się mili, ale czy możemy być co do tego pewni? Filmy nie są takie same, jest sporo różnic w fabule, jednak oglądając "Chatroom" nie mogłam przestać myśleć o "Sali Samobójców", która jest mocno zainspirowana moim zdaniem. Oczywiście moja opinia nie będzie obiektywna, ale "Chatroom" podoba mi się zdecydowanie dużo bardziej. Oglądając "Salę Samobójców" trochę się nudziłam, uważam również, że postać głównego bohatera, Dominika, była mocno przerysowana. Oglądając "Chatroom" byłam podekscytowana, zachwycona sposobem jego zrobienia. Bardzo podobało mi się to, że cały czat był przedstawiony jako hotel, a pokoje na czacie jako pokoje hotelowe, ciekawie się to oglądało, patrząc nie tylko na ludzi przed komputerem (mały spojler na biało). Szczerze polecam Wam "Chatroom" na coraz dłuższe jesienne wieczory :)

Movie which reminds me 'Hall of suiciders' a lot is 'Chatroom'. Both movies are about Internet addictions which caused withdrawing from the real life by young people. It's also about meeting people in the Internet, people who seems to be nice, but how can you be sure? Movies are not the same, there is a lot of differences in the plot, but when I was watching 'Chatroom' I couldn't stop thinking about 'Hall of suiciders', it's strongly inspired, I think. Of course my opinion will not be impartial, but I like 'Chatroom' so much more. Watching 'Hall of suiciders' I was just bored, what is more, I think that the character of the main character was very exaggerated. Watching 'Chatroom' I was excited, delighted of the way it's made. I love that chat was made as a hotel and chatroom as a hotel rooms, it was so awesome, so cool to wathing not just people in front of their computers ( a little spoiler in the white color ). I truly recommend you to watch this movie. It would be perfect on the lengthening autumn evenings :)


8 komentarzy:

  1. Looks great! I just became your newest follower <3 Hope you can check out my blog and follow back if you want xx

    PS. I'm also doing a Vice 2 palette (by Urban Decay) giveaway on my Instagram if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK
    TWITTER @sixthtractate
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpowiedzUsuń
  2. sounds like a great movie :) the title is pretty catching already


    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)
    Właśnie dodałam nową notkę - miło by mi było, gdybyś podzieliła się ze mną swoją opinią dotyczącą tego postu.
    Pozdrawiam :* Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you so much for your wonderful comment
    and great blog

    PS. I'm also doing an Urban Decay Vice 2 palette giveaway on my Instagram (@heartofplastic) if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK
    TWITTER @sixthtractate
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o 'Sali Samobójców' ale filmu jeszcze nie oglądałam - o 'Chatroom' pierwsze słyszę ale w najbliższych dniach na pewno go zobaczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam sale samobójców i podobał mi się, ale o ty drugim nie słyszałam :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedziny! ♥


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to co powiem Cię zadziwić, ale... jeszcze nie widziałam żadnego z nich!
    W tym momencie siadam wygodnie w fotelu i nadrabiam braki!
    Dziękuję za pomysł na wieczór :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Daj mi znać co o tym sądzisz. Miłego dnia! :)

Let me know what you think. Have a nice day! :)