poniedziałek, 7 października 2013

Things I've done myself.

Robienie czegoś samemu, nadawanie cech charakterystycznych zwykłym rzeczom, przerabianie ciuchów, które już nam się znudziły. Jestem w tym nowa, ale tak bardzo tym podekscytowana.

Doing something yourself, making special the ordnary things, changing clothes which started bored us. I'm new in it, but I'm so excited about that.

I wear it when not everything can be in my little purse and I don't want to wear a big one. Really useful.
Noszę je, gdy nie wszystko mieści się do mojej torebki, a nie chce brać torby, przydatne.


Naprawdę powinniście tego spróbować. To miłe kiedy ktoś komplementuje nasze ciuchy, ale gdy komplement dostaje coś co zrobiliśmy sami to nie miłe, ale wspaniałe uczucie! Nie zrobiłam dużo rzeczy, ale chciałam Wam pokazać to co zrobiłam. Co o tym myślicie? Podoba Wam się? Założylibyście którąś z tych rzeczy? Która torba podoba Wam się najbardziej?

You should really try it. It's nice when somebody compliment our clothes, but it's awesome when somebody compliment thing we've done on our own, trust me ;) I didn't do a lot of things, but I wanted to show you wat I've done. What you think about it? Do you like it? Whould you wear it? Which bag is your favourite?


Moja ulubiona torba.
My favourite one.


Uwielbiam te zawieszki, ale nie noszę "złotej" biżuterii (może powinnam zacząć), więc to bransoletka jest jedynie do patrzenia na nią.
I love the pendants but I don't wear "gold" jewellery (maybe I should start), so this bracelet is only to watch it.
   


To był zwykły podkoszulek, ale mi się znudził, więc obcięłam mu rękawy. Uwielbiam go teraz!
It was the ordinary T-shirt, but I get bored so I cut the sleeves. I love it now!
  


Zainspiruj się i do dzieła! :)
Get inspired and go on! :)

11 komentarzy:

  1. great !! :D
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna ta torebka :)
    / a sweterki mozna kupic w auchanie:)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks a lot for follow me dear!
    follow you back now :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te torby, szczególnie ta z truskwą urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hi! would you like to follow each other? If yes, let me know on my blog- cranberrychampagne.blogspot.ru . I follow you back*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! Swietne rzeczy :D jestes kreatywna!
    xoxo
    urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeróbki wyszły genialnie!! Jestem pod wrażeniem :) Dziękuję za to, że zdecydowałaś się wpadać do mnie częściej. Będzie mi miło Cię gościć.

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for stopping by at my blog!

    Those bags are cool, great DIY job

    Greetings from London,

    chrissabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, diy to jest to :) Świetne rzeczy, chętnie bym takiego tigera na siebie wrzuciła, a torba z truskawką jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Daj mi znać co o tym sądzisz. Miłego dnia! :)

Let me know what you think. Have a nice day! :)